79
בשיר, המגובה על ידי ממשלתו, להתייצב מול הדיינים, ביוזמו הפגנות תמיכה של חלק
מאזרחי מדינתו. לאחר מכן ראוי לשקול כיצד לממש תהליך שיניע תוואי להתמודד
עם סוגיית דארפור בכללותה.
מקורות
. אור יהודה: כנרת, זמורה-ביתן, דביר.
מהו המה
אגרס, ד' 9002.
ורבורג, ג' תשל"א. עולמא, דת עממית ומדיניות דתית בסודאן הצפוני: 9981‑8191. בתוך ג' בר
602-722, ירושלים: מאגנס.
העולמא ובעיות דת בעולם המוסלמי,
(עורך),
.80-78 ,20 ,
קתדרה
לבציון, נ' 1891. שריעה ומנהג בתהליך התאסלמות והתנחלות.
. עבודה לקראת קבלת התואר "מוסמך".
האולאד ג'אבר ואדמתם, 0271-0091
קורן, ח' 6891.
חיפה: אוניברסיטת חיפה.
קורן, ח' (תשס"א). ההיסטוריוגרפיה של החברה הסודאנית: הבניית זהות, אוריינטליזם
, מה, 98-89.
המזרח החדש
ומסורות שבעל פה.
. כרך 2. קהיר
תאריח' אל סודאן אלקדים ולאחדית' וג'יוע'ראפייתיה
שקייר, נ' (3091).
(בערבית).
Daly, M. W. 2007.
Dar-Fur's sorrow: A history of destruction and genocide
. Cambridge:
Cambridge University Press.
UN. 2009. Department of economic and social affairs, population division of the
UN secretariat.
The 2008 religion highlights
, NY: United Nations.
Glickman, H., and E. Rodman. 2008.
Islamism in Sudan
. MERIA, Herzliya,
September.
Harir, S. 1999. The mosque and the sacred mountain: Duality of religious beliefs
among the Zaghawa of Northwestern Sudan. In: L. O. Manger (Ed.),
Muslim
Diversity
, 200-223, London: Curzon.
Holt, P. M. 1967. Holy families and Islam in the Sudan.
Princeton Near East papers
, 4.
Karrar, A. S. (1992).
The Sufi brotherhoods in the Sudan
. London: C. Hurst &
Company.